2019. április 5., péntek

Húsvéti kosárkák

Készítettem pár húsvéti kosárkát. De nem volt ez ilyen egyszerű. 
Egy ideje az járt a fejemben, hogy lehetne az eddig horgolt kis kosárba beletenni 
kis tojásokat, egyebet. Ha beleteszem, beleesik a kosárba. Ha kitömöm a kosarat, a kis lukakon átlátszik. Sehogy sem néz ki jól, nekem nem tetszik. 

Egy éjjel megálmodtam és másnap megterveztem az erre a célra megfelelő kis kosárkát. :)
Így született meg a húsvéti dekorációnak megfelelő aranyos kis kosárka. 
A kikeményített kosárkába tettem a műfüvet, arra különböző variációkban kis tojásokat, kiscsibét, horgolt kis virágokat... Ezek elhelyezése nem megtervezett, menet közben lettek kitalálva. 
Így már aranyos, ezerszer jobban néz ki! Így már tetszik!:)

A húsvéti kosárka magassága: kb. 2 cm ( a benne levő dekoráció nélkül )
Átmérője: 7×9 cm
A kicsit vastagabb fonalból horgolt kosárkának ( zöld ) az átmérője: 8×10 cm. 
Magassága szintén 2 cm.

1.


2.

3.

Nektek melyik tetszik jobban?

**A kosárka saját ötlet/tervezés szerint készült**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése